KÅBDALIS

Efter 2 timmars sömn hämtade bilen mig som ledde till Kåbdalis























































Hade så sjukt kul i Kåbdalis och det var så vackert!
Fick fotopepp omedelbart och att åka bräda igen var en riktig kick.

Gav mig till om med på lite hopp och gammkroppen hade reflexerna kvar, som att cykla, kände dock att "hove" var lite mer utvecklat, men det jobbas säkert bort med mer åkning :)
Vi snackade om att dra igen om 2 veckor och stanna en vecka och ta med oss några fler plus hundarna, smack!

På vägen träffade vi på en av Martins renar, han måste ha varit trött, gått ända från Stensele ;)






Till nästa gång hoppas jag på att jag fixat en filmkamera!


Det var nog allt
Jag är helt slut efter enbart 2 timmars sömn och 5 timmars åkning men ack så bra jag mår!
Mer åkning och mer SOL!


One Love








 


Kommentarer
Postat av: Hella

Men åhhhhh! Lite sugen man blir på att åka bräda då!

2010-02-16 @ 23:09:29
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0