Imorgon smäller det!

Imorgon är det fredag och då blir jag Skellefteå bo på riktigt!
Adressändringen är igång och säcken börjar knytas ihop när det gäller möbler och allt därikring.
Måste berätta att jag fått stringhyllor av mammas kenneth, 6 hyllor och 4 stringsidor.
När han rotade fram dom i sin kallbod och la dom i mina armar blev jag rätt glad. Mkt glad!
Roligare att flytta in när möblerna är fina och får mig att vilka bo där ännu mer.

Sängarna från bagis har jag fått ta också, Teaksängarna!
Tror inte jag sett sånna sängar, kanske i filmen tillsammans elr nån annan film, men inte i nån lägenhet.

Har kastat ett getöga på ett virkat lapptäcke på tradera, skulle bli pricken över i:et.

Ringde nyss och bokade ett släp hos kalle, måste saifa om sofia inte fixar åt mig på OK macken.


Hugo har köpt min 140 säng som står kvar i fabriken och som han har sovit på i en månad.
Fick såld 11 objekt på tradera också.
Har jobbar för att jag ska ta mig till hemavan på söndag och bli borta en vecka, plus att det blir extra utgifter när man flyttar.
Verkar som att jag fixat situationen.

Nu ska jag äta nåt igen och sen iväg och posta paket, köra flyttlådor och packa lite mer.
Har börjar köra gym på dagarna, men idag blir det BP kl 18.

Nu startar jag dagen


 

One Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0