Back on track .. elr? ja typ

Var på mitt första boxing pass efter jul igår. Har ju rantat runt i den finska ringen i en månad och har väl försökt hålla igång kroppen men inte som jag brukar här hemma. Jag var arg och sur nästan hela passet (inombords) men det lyste säkert igenom. Fick kramp i högerlåret efter 25 minuter, jag var inte lika snabb, ja det märktes att jag varit away ett tag. Men jag tog mig igenom skiten och har då int galet med träningsvärk idag, är som det skall. I slutet av passet skulle vi alla få 30 straff armhävningar för att vi stått stilla mellan övningarna och när vi bytt grejjer med varann. När vi alla stog redo för vårat straff så började han dra nåt skämt elr nåt, jag kommer inte ihåg.. Så jag skrek : MEN KÖR DÅ!!! Lokalen blev tyst, bara musiken hördes i högtalarna. Han satte igång och vi fick göra bort skiten. Intressant det där med denna tystnad jag upplever i skell lokalen. Visst, nån gör väsen av sig ibland. Men det är samma på BP:n, inte ens ett stön hör jag när det är riktigt jobbigt. Är folk i skell mer försiktiga och blyga?! inte på fyllan ialf. Ikväll blir det BP. One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0