2010 uppgradering och slipning i kanterna

Styrde lite små fix igår, men dagen i sig var väldigt lugn.
På eftermiddagen tog jag igen slöandet.
Mitt hår har en längre tid behövt en släng kärlek och fix och den tiden la jag ned igår.
Höll på mellan 17 till 22.30, virkade stoppade i hår och färgade snyggingarna mörkbrun i vanlig ordning nuförti'n.
Glad att jag tog tag i det, men inser att jag nog har ett till pass framför mig idag med, inte riktigt klar.
Men jag tycker det är rätt rogivande och kul med den sysslan, he blir ju schnyggt!

Fick inte nån plats på Bodypumpen igår, alla som "lovade" sig ett sundare liv har sagt upp sig från jobbet och lämnat barnen till fosterfamilj och sålt farmor, för att träna på mitt gym.
Så, men det ger sig strax.. brukar inte hålla i sig mer än till slutet av feb om man går efter tidigare iaktagelser.

Fick ett mess igår om jag ville följa med till kåbdalis ihelgen, och det kändes ju inte helt otrevligt.
Har alla mina grejjer i umeå men Linda hade på lager så det ää ba å kör!
Kalle skulle stå för resan och Ebba klarar sig i skell med mama.
Tror det var säkert 15 år sen jag var där sist.

Nåväl, sluta jiddra börja dagen.

One Love








Kommentarer
Postat av: jonasen

Hmm.. Hon ser lite pillimarisk ut det lilla livet.. OCH??! har hon gått ner några hekto? Gud vad jag saknar henne.. Puss puss! HÄR FÅR DU KORV EBBOT!

2010-02-12 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0