Nylasrad och snorig

Det gick jätte bra igår hos laserkvinnan.
Det gjorde bara ont och inte mer, och det gjorde mig glad.
Var inte sådär halvt döende heller när jag gick ut från stället men tröttheten kom smygandes efter några timmar.
Har ju inte varit den snärtigaste johannan dom senaste dagarna så när jag var och lasrade gick jag in i sten-mode.
Jag ock Ebba kollade dålig film och käkade snarr med en trött Jonas som inte vill jobba och fortsätta ha seme.
Näväl.
Idag känner jag mig nästan dålig.
Allergi snoret vill inte ge sig och trött är jag i kroppen.
Trodde jag snorade pga min lägenhet eller nåt annat skumt.
Måste ringa hyresvärden.
Har jag busspeng hem så drar vi ikväll, annars måste jag stanna tills imorgon då jag får månadspengen.
Ebba åkte gratis till umeå vilket jag blev grymt nöjd över, då hon igentligen klassas som en unge i buss världen.
Direkt hon klev in i bussen sa hon till busschauffören att hon var söt och tillgänglig för tillfället så jag tror det var det som gav utdelning.
Hon horade till sig en buss biljett helt enkelt.
Jag fick som vanligt åka på ungdom, men jag gick bara in och höll käft.
Jag var ställd och fann inga ord.
Nu ska jag dricka lite te och kaffe.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0