Nu är vi hemma!

Igår på kvällen anlände jag och I-Bot till Skellefteå.
Mamma och Evelina kom och hämtade oss i Byske med mammas nya bil.
Både jag och Ebba var trötta så det blev inte så mycket mer än soffa och sen säng.
Blev bjudn på bers på N men jag somnade helt enkelt.

Resan till gällivare och alla små stråk runt det har varit helt galet roligt och skönt.
Träffat fina människor och fick själv bara vara och njuta av allt runtikring.
Ebba har nog njutit mest av oss alla.
Det blev äre-varv runt husknuten var å varannan gång hon fick tillfälle, och korv-lagret var oändligt.
Vad mer kan man begära, så säg.
En trip upp på dundret blev det också.
Direkt vi kom upp såg Ebba  en hare som hon tyckte sig vilja ha, så hon försvann!!
Måste säga att hon har skills den där hunden.
Har aldrig sett henne i action på ett fjäll med sten å diverse rat som hon parerade utan problem över, för att sen ha stenkoll med blicken på objektet.
Men hon kom tillbaka tomhänt så jag förstod det som att hon lät haren vara kvar ett tag till.






One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0