Mindre spännande måndag ..

Fick inte mycket sömn inatt, låg och vred mig och fick inte tillåtelse att somna.
Ville kliva upp tidigt så jag skulle få bort massa små fix innan mötet.
Men det blev bara frukost och kissrunda med Ebbot och sen iväg.
Hela dagen blir som snurrig när natten varit utan bra sömn.

Hann med att springa på banken och fick konstaterat att jag faktiskt inte fått in mitt skadestånd som brottsoffer var tvärsäker på att jag fått utbetalt.
Så IN YOUR FACE Brottsoffer myndigheten!

1-0 till Johanna!

Ska ringa dom det första jag gör imorgon och tjata.
Blir alla tiders med den inkomsten tills nästa måndag då jag ska fortsätta hänget med laserkvinnan.

Har fått mig ett BP pass ikväll så nu ska jag äta, och sen tukta lillkroppen.

Tror på bättre rytm på dagen imorgon.


Puss och Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0