Helgen är över

Fick hem min solros i fredags och som jag längtat.
Lägenheten blev genast varmare och full med massa pip och bus.
Gick på klubben igår för att kolla in bandet som jag trodde var skitabra.
Det var dom också, men låten jag hörde på myspace representerade tyvärr inte helheten.
Dom äger nog ut varenda afterski och krogspelning där folk vill bli glada eller gladare, men orginalitet och eget material var väl kanske inte deras starkaste.
Men angående god energi och pepp ger jag dom 4 guldstjärnor.

Idag är jag söndagstrött och ska pallra mig iväg på ett core pass och sen ska jag pyssla med massa stuff.
Försöka få upp massa tradera och kanske börja sy tyget till lougeväggarna.

Vet inte om jag nämde förra veckan att jag hade värsta allergi reaktion på mina ögonlock och fejjan.
Röd och narrig på ögonlocken och irriterad i öga och näsa.
Fick köra med kortison salva och allergi piller och det blev bättre, det försvann.
Imorse när jag vaknade hade det kommit tillbaka och en resa värre.
Ser ut som skalman och det är ömt, nästan så jag måste dra en vårdcventral eller kanske börja sortera ut om det är nån produkt jag andvänder som är boven.
Förbaskat jobbigt när nåt är knas i fejset, irriterande.

Nåja, nu byta om och dra och träna mage och rygg.



One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0