Flitiga fredag

Startade dagen med en redig frulle och nästan direkt iväg på gymmet.
På vägen hem kollade jag till min butik för att se om dom fått in nåt nytt men det var lugna gatan idag.
Högg lunch från charken och direkt till nocks för lite mätning inför tyguppsättningen.
Ska inhandla tyger idag så det kan ju vara klokt att veta hur mycket som ska köpas.
Slängde upp affischer på stan för "In your face" som sker i piteå om 2 veckor.
Packeterat mina sålda tradera objekt och mailat osv.
Klockan är 14.00 och det känns som att jag gjort en hel dag och det borde vara kväll.
Helt sjukt skönt att vara flitig.
Har alltid sagt att jag får mest gjort på förmiddagen och det står sig än, borde göra det oftare.


One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0