En trött jojo.

Kom hem igår efter ett pass med massa måleri och fix.
Min uppfattning av det jobb jag lagt ned under dagen var max några timmar och att jag inte jobbat speciellt mkt.
Satt och prata i telefon med fågeln och såg att jag var trött i spegeln och insåg att jag faktiskt jobbat 9 h.
Antar att det blir så när man vill få nåt gjort och glömmer bort tiden.
Det var ju extremt tråkigt att hänga här hemma igår när Ebba var på andra äventyr så jag tog en dusch och la mig i sängen och kollade Trailer park boys.
Somnade nästan direkt.
Ligger och blundar, lyssnar på vad dom säger, skrattar lite, somnar lite, skrattar lite till, sover.

Blev väckt runt halv tio imorse av tassljud från kringlan och en mamma som ville ha kaffe.

Idag är jag trött och vill umgås.





One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0