Cup of Love

Idag gick jag och Linda och fikade på cup of love som är ett nystartat fik här i skellefteå av en driven kvinna som gör kanske världens bästa cupcakes i Sverige.
Gott var det, och då var det inte ens en choklad cup jag åt då dom tyvärr var slut.
Så ett till besök är redan planerat.

Medans jag vräkte i mig cupcakes och drack kaffe så jobbade tvättmaskinen på mina kläder, jag kompenserade med att städa och dona i lägenheten lite senare.
Jag är mycket matt och energi-lös för tillfället och försöker bana väg till nån slags normalitet.

Kom just hem från ett core pass som jag inte riktigt kastar alla mina slantar på.
Älskar core passen normalt, men nu har dom börjat med ett nytt program som var grymt enformigt, men det är under produktion så jag får se nästa gång om det blir en hit som förra passet faktiskt var.


Gick på stan med Linda efter gofikat och jag hittade kanske dom snyggaste höst skorna ever på din sko butiken.
Dom ska fan bli mina med lite jobb på tradera.
Har verkligen inte råd med skor denna månad, eller nästa eller nästa osv osv, så jag måste lösa det på nåt vänster.
Fem hundra lappar borde jag kunna skrapa ihop i kläder och rat och sälja.




mmm... dom är det!
Tänk dig dom med en Johanna i, blir nog succe.





Så nu ska jag försöka vara lite produktiv och därmed inkassera lite vuxen poäng.



Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0