Tack Sverige

Sitter å gnager på min hårdbrödsmacka och dricker afrika te till ljuv musik.
Idag är en bra dag!
Solen skiner och jag har massa ärenden på stan.
Har ont i röven efter nazipasset igår på friskvårds, asså BP passet är MAD nu, sommarkroppspepp borde passet heta.
Har bokat in massa corepass i veckan och ska väl hinna med ett MAD pass innan jag åker till umeå.

På torsdag drar jag och den blåa faran på äventyr, måste åka till min hemstad och äta mjukglass och hänga :)
Ebba time!
Hjälpa Jonas och Erik att flytta.
Spela trummor med Aschwäll.
Ja, jag längtar till torsdag!

På lördag ska April Divine spela akustikoo på Burmans!
Får ju inte missa Fågeln och Smygarn in action.
Ska lägga mig och agera galen fan på signeringsbordet och skrika av idolisering, ja det blir nog inte alls konstigt.

Längtar till helgen!!








Im out


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0