Solsöndag!

Efter mitt raidande igår i förrådet drog jag till L&P och käkade pizza och mös med lopptjockisen.
Drack en kall god bers och drog sen hemåt.
Jag vart så trött av den där rackarns ölen så lill jag somade runt 23 tiden damit.
Jag har kanske nämt det innan, men jag har haft ruggigt svårt att somna på kvällarna, dock tar jag mig ju upp på morgonen ändå men snärt nivån är ju högre när jag får somna i tid.
På en lördag stupar jag i säng innan 00. oslagbart!

Nåja, idag klev jag upp halv åtta och slängde ihop en gräddig hallon smoothie.
Har bokat in mig på pass vid 10.
En jävla snärt söndag är vad den här dagen är!

Bokade just in free power pass som jag å Linda ska på ikväll.

Hoppas det är varmt ute så man kan sitta ute i solen en session eller 2, med solbrillor å en kanna brunt.





Hyssar vidare

/J.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0