Nytt steg

Eftersom jag råkade klippa min lugg igår så är det nåt som har hänt.
Jag fick ett omedelbart crave att gå till biblioteket.
Så det gjorde jag. (fortfarande feber)

Lånade en ljudbok som heter

Munken som sålde sin ferrari

Var igentligen ute efter nåt annat men Ida tipsade mig om den där boken för ett tag sen när vi pratade om internet och dess påverkan mm.
Ska vi väldigt intressant att läsa den nu med mina öron.

Jag är nog kanske sämst på att vara sjuk.
Gör saker under tiden i lugn takt bara för att få tiden att gå, när jag igentligen bara borde lägga mig och sova.
Så!
En ljudbok borde vara det bästa för mig för då kan jag lyssna på den samtidigt som jag gör små försök att bara ligga ned.
Mitt serie stash har börjat tryta så detta är min nya trend.








Pz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0