Ny vecka

Igår bakade jag och bäddade ner mig själv och Ebba och kollade massa serier.
En riktig söndag.
Vaknade imorse rätt sent och satte genast på en film jag kirrade igår, jag förlängde söndagen lite grann.
Ebba ligger och solar och jag ska försöka styra upp dagen.
Nu när sommarn är påväg så tänkte jag att jag måste ju fixa en cykel.
Det ska jag nog fortfarande göra men nu har jag en långbräda att åka på, det är rätt najs det med.
Sommardäcken sitter där dom ska, på toyyan!
Jonas påminde mig om att jag ju int har satt in ett nytt luftfilter så det skall göras idag!
Innan jag drar min kos så ska jag försöka hinna på myrorna och kolla om jag hittar nå fynd.
Känns otroligt jobbigt att inte ha Ebba raidandes vid min sida nu när jag drar till skellhell, men vi verkar ju ha ett bra långdistansförhållande dock. FinEbba.
Hon blir ju statsbo nu på riktigt, mitt inne i smeten.
Moderathund.
Saknar mitt gym, har inte tränat på en vecka.
Blir en no mercy vecka!
Nu ska jag ägna mig åt att jaga FK folk som inte vill svara i telefon.
Ny vecka!
Pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0