NilsJohan

Linda kom över på eftermiddagen och hade med sig en goodiebag till lill ja.
Hon tyckte jag behövde muntras upp i min feberbubbla..
Och gissa om jag blev glad!

Skitungen kom med råå fina burkar och ett par mysbrallor bla.

Listen up!!!!!


Storslammen var en Brun NILSJOHAN kaffeburk!
Som jag velat ha en sån.
Jag blev så glad!





Under dagen har jag lyssnat på "Munken som sålde sin röda ferarri" och har tagit mig igenom 5 kapitel.
Skulle nog kunna ligga en hel dag och lyssna, såå grymt bra.
Men jag har ju väldigt svårt att ligga still så jag tog tag i det lilla som var kvar att måla i köket.
En liten detalj men det gjorde rätt stor skillnad



Målade hyllhållarna vita och rollade hela väggen när jag lix var igång.
Blev fräscht.


Och måste bara visa upp veckans skörd av stickningen till överkastet



Ska göra lite fler smala och sen återgå till tjockisarna.



Annars så känns lugg livet helt ok.
Klippte nog liiiite för kort men jag gömmer bort den ett tag och plockar fram den om en månad :)




Över och ut Amigos







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0