Måndagens charm

Tog lite längre tid än jag trodde att somna igår.
Blev några avsnitt med family guy innan ögonen ville stängas.
Jag ställer alltid klockan på 9 elr tidigare och går en sväng i lägenheten för att skapa nån slags sken rutin att jag kliver upp.
Går ofta och tar en liten nap en timme och vaknar runt 10.
Tror dock att det gör lite skillnad nånstans.
Ska ta och laga mig lite ägg och dricka lite proteindryck och dra till gymmet.

Ringde till en tradera människa idag som köpt en klänning av mig för 100 pix nyss.
Har mailar 2 ggr och det har väl gått över en vecka nu sen annonsen gick ut.
Det var ett hemnummer jag ringde och jag fick tag i hennes pappa som tydligen inte visste var hans dotter hade flyttat och hon hade tydligen ingen mobil heller.
Blir så less på folk som inte kan sköta sig.
Behöver dom där pengarna.





Saknar Ebba idag.






One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0