Loppis is the way

Vid det här laget är det väl ganska uppenbart att jag har ett loppis crave.
Jag och Linda var på en raid, och jag hitta 2 fiin fiina objekt!






Har övervägt att göra ett likvärdigt själv men det var nästan olagligt att inte hugga denna skönhet.
Snyggt!!

I köket har jag ett fönster som jag medvetet har haft gardiner som täckt hela fönstret så grannarna slipper se mig nude var och varannan dag.
Men jag har en plan att lägga insynsskydd och därmed kunna ha den där lilla nätta virkade kappan som jag tror blir perfekt.
Hittade mig en sån idag på myrorna för billig penning.
Blev riktigt bra!
Nu kommer det in mer ljus och det ser ytterst trevligt ut.





Ska kirra frostfilter av ljusmästarn ihelgen när jag besöker storstan.



Var förbi hos mamma och åt jätte god middag och fick med mig ett par gula virkade kappor som hon virkade för herrans massa år sen.
Dom blev så grymt passande i sovrummet/vardagsrummet.










Skön dag !





One Love




Kommentarer
Postat av: Jessie James

Ja magkänslan är bra...men inte alltid rätt :)

Men vi ser vad som händer...! :D

2010-04-20 @ 09:06:47
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0