Jag ser det snöar!

Tittade ut genom grotthålet och såg att det snöade, och det kändes ju mindre somrigt.
Men det är väl denna ruschen som gör att det blir sommar snabbare kan jag tänka mig.
Igår hade jag en Linda dag.
Vi var och hämtade en bättre version av min 99krs mediamarkt telefon.
Denna hade lite mer skills, typ att jag kunde byta ringsignal och lägga till tex en nallebjörn elr en gubbe med skägg på mina kontakter.
Teknikens under, och det slår mig att det behövs fan inget mer.
Jag kan klara mig med en telefon med nallebjörns symboler.

Jag hittade faktiskt en underdel till mig sailortop igår.
Köpte toppen innan jul nångång och har aldrig haft den för jag har inte haft nåt passande till.
Hittade kjolen på hms rea, giggedii.

Sen gick vi på rödakorsets hemliga lokaler som har öppet lite som dom vill, och igår hade dom öppet.
Man fick fylla en påse med kläder för 50 kr.
Vi tryckte i 3 vintage jackor (helt oandvända) en var bla en 70 tals wrangler jacka!!!
En röd pinup kjol och annat rat som var grymt snyggt.

Har länge sneglat på ett par rosa glas kaffekoppar på indiska som kostar cirkus 40 kr st.
Fick mig 6 par, mycket snyggare men samma stuk från RK för 5 kr st.

När slutar mitt secondhand flow?

Jag köper inte saker bara för att det är billigt, det är sånt jag sneglat på länge liksom.. guld.

Vet att jag är snärtigast i världen på att lägga upp bilder på alla fynd, jag återkommer igen med det.


Nu ska jag fundera på vad jag ska göra ihelgen.




Tjooo..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0