Home in the skell

Nu är jag hemma i nästet, hel och ren.
Innan jag åkte hem drog vi förbi mekonomen och kirrade luftfilter och slängde in luft i sommardäcken.
Check!

Hann också med en repa på myrorna där jag självklart hittade små rat.

Ett nytt pensionärsbord som jag ska ha i sängen, Pb är rött och är av märket Anders/Petter.
Den fick jag för 25 kr.
Rena rånet.

En kudde till soffan, kan ju aldrig bli för många.
Var samma färg som en av mina favvo kuddar och med 80 tals fladder på sidorna.
25kr.

En drinkshaker ala 70tal med röd topp och massa drinkförklaringar skrivna på glaset.
25 kr.

Ett Husqvarna strykgärn ala 70 tal
35 kr


Ja, så kan det gå när man har flyt.


Hittade massa roligt men jag fick dra mig i örat och titta på nåt tråkigt för att dämpa köpsuget.



Har krypit ned i sängen med anders/petter fyndet och passade på att betala månadens räkningar och gör bort sånt där tråkigt och nödvändigt.
Planen är att kliva upp rätt tidigt och dra och träna direkt.
Ida ville köra nångång runt nio och det känns ju som en god ide.




Lägger upp bilder sen på fynden.






Pz...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0