Hello my name is ...

Hello my name is Freddie cruiger!
Halva tatueringen är lasrad och det ser ut som att jag är brännskadad.
Laserkvinnan var impad av min uthållighet och påpekade att jag hade ett enormt fokus.
Tro fan det, den ska ju väck.
Jag hade lätt kunnat köra hela men det blir för mkt för kroppen.
Lite likvärdigt som tatueringstiden.
Nåväl, jag är glad att jag gjort detta. Glad!
Och det fina är att jag kommer att totalt behöva betala 3 papp för ingreppet och det är betalt.
Sen om jag måste gå fler gånger efter nästa tid om 4 veckor så är det inpå.
Kan det bli bättre??!!!
Jag tror inte på det än.

Happy day!


Nu ska jag kolla shutters Iland med snygg Leo

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är så glad för din skull!

2010-04-23 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0