Händelserik Tisdag

Vaknade med en tanke igår, att jag skulle ha en väldigt händelselös dag.
Medvetet.
Men jag fick ett mess av ida att hon hade sol på sin altan så startade dagen med kaffe och sol.
Är ganska svårt att motstå.
Sen åkte vi och handlade mat på maxi och hann med lite secondhand också såklart :)
Albin var som vanligt en sötbejb och visade mig hur man andvänder min mobil på rätt sätt.







Fågeln hörde av sig och drog med mig på äventyr sådär på kvällskvisten.
Världens snabbaste bil från okq8 och kaffe, redy set go.
Hade ett otroligt hemligt mission, lämna en jätte hemlig mixer till en jätte känd musiker.
Topsecret!
Grymt kul att dra på roadtrip, sådär spontant och det var grymt skoj.
Körde landsvägarna hem och fick hälsa på burträsk vilket man inte gör varje dag.

Denna dag blev rätt aktiv, trött blev jag, men det var fan kul!



Idag åker jag till umeå.




One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0