Freda

Vaknade med en freddie arm, blåsorna var lika stora men det gör inte ont.
Hela dagen igår gick åt till att städa jonas lägenhet och dona.
Jag kände att jag var i städ mode så det var lika bra att ge efter, Ebba låg vid fönstret och solade hela dagen.
Senare på dagen hade jag fika session med lyxan och efter det kom kai förbi och åt halva min kyckling och gjorde kaffe till hushållet.
Senare droppade alex förbi och vikkan strax därefter, han hade med sig en mobil till mig från mediamarkt !!
Dom har 1 års jubileum ihelgen och sålde ut mobiler för 99 kr.
Helt jävla ok! Snäll vikkan.
Efter många om och med drog jag Judas och Kai på bio och såg KICKASS!
Jag rekomenderar alla att se den, jeeetebra.
Nu ska jag åka och möta upp en bakfull grönan.
Kaffe i solen!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0