Blutsaft Deklaration och Cellprov!

Kan nog inte beskriva mitt mående i trötthet denna vecka.
Jag är inte sjuk, jag är inte lat, jag är inte döende på nåt vis.
När man sorterar bort sånt och gör allt sunt man ska göra så finns det inte många andra alternativ!

Kom ihåg för nån månad sen att jag skrek efter blutsaft för jag hade redan då känningar av järnbristen.
Och nu är det mer än dags för några supar av den saften.
Så det införskaffas idag!

Fick ett ryck att göra bort deklarationen och det var lika lätt detta år! tänka sig.

Följde med Linda på drop in för cellprov.
Sånt gör vi kvinnfolk lite då å då för att kolla så allt är ok.
Lite av en besiktning.
Jag har själv fått en tidsbokning lite längre fram på denna månaden men tänkte att det var lika bra att göra bort det.
Så nu är det klart

CHECK!!

Hon hittade dock inte min spiral vilket kändes mindre spännande.
Förbereder mig mentalt för att sätta in en ny och jag funderar på att smita, precis som min spiral verkar ha gjort.
Det är inte en himmelsk process!




Såg tim burtons 9 igår
Jeeeeete fin film!





Denna helg kommer att fyllas med massa film.
Statsministern har bestämt det!

Långsökt.



Vi hörs

J.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0