Blackbox

Just nu sitter jag i blackbox på operan och fördriver tid med internet och kaffe.
Jag sitter i teknikerbåse medans jonaz och co förbereder made elr nåt annat spännande.
Träffade ljusansvarig för Made festivalen och han berättade att efter Fontän har spelat så skulle det gå på ett liknade band, måste kolla upp.
Grymt sugen på madefestivalen.
Inget spec på schemat nu under dagen, men ikväll ska jag på beauty salongen och lasra armen.
Är jätte nervös och smått rädd eftersom det gjorde så förbaskat ont sist när jag bara lasrade en liten bit av tatueringen.
Känslan var lite som att bränna sig fast en lång version.
Som att hålla en tändare mot skinnet i flera minuter, men om man ska bli fin får man lida pin.
Återkommer om hur det gått ikväll.
Åkte förbi alexis igår och lånade en gamm mobil.
Den funkar, men jag kommer att behöva köpa en ny.
Kanske inte så bra taiming.
Jag efterlyser en bra beggad.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Hella

Men duuuu! Du måste ju lägga upp en bild sen så jag får se på armen! Vet ju hur det såg ut innan!

2010-04-22 @ 16:31:20
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0