Bad Sleep

Har sovit dåligt i 2 nätter nu.
Somnar rätt sent och vaknar på nätterna av att jag är helt sjöblöt i svett.
Känner mig trött på dagarna och när jag är och gymmar svettas jag mer än vad jag brukar.
Håller jag på att få nå jävla virus igen elr?!!!
Det känns inte som att jag har feber heller, jag kanske är gammal och har kommit i klimakteriet.
Jo, så är det nog!


Skulle träffa upp Ida på gymmet imorse men det gick ju inte men denna natt.
Hade tänkt köra dubbla pass på gymmet idag, så jag ska ta mig på coren ikväll och sen lite benböj efter det.

Kaj ringde igår och han ska komma och förgylla min vardag nångång iveckan.
Tror jag ska dra å baka nåt hemma hos mama (har ingen ugn) så får vi ett ordentligt kafferep.

Tråkigt och oinspirerande väder ute idag.








ÖåO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0