Värt?

Att bo hos förälder istället för att bo i en etta för att spara ihop pengar till kassan för pilgrimsfärd, utforskande av vår lilla värld? Jag vet inte hur jag ska ställa mig till det.
Borde komma på ett svar inom kort eftersom jag inte gillar att bo såhär, jag behöver egen yta.
Men kan möjligheten till resorna/resan sporra mig till att bli kvar och kanske trivas??!!
Jag måste fundera och bestämma mig innan jag kvävs.
All cred till min mama som låter mig bo här utan några större krav, men skon måste passa, eller ialf inte orsaka blödande skavsår i onödan.
Den lilla meningen skulle jag kunna virka och göra en tavla av, elr så kan jag sluta skriva och göra nåt vettigare.

One *fkn* Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0