Träning

Var på en till träning ikväll och det var hur kul som helst!
Linda var min wingman och hon var kul att träna med. Vi snackade lite om hur vi ska göra med det här med KB, ska vi köra all in elr ska vi bara hugga ett vanligt gym .. Vi vill båda tukta våra kroppar, men jag har ett litet sug efter sport och klubb grejjen, så vi ska ge det månaden ut.
Fick klartecken från våran eminenta tränare att det var OK att prova att köra månaden ut.
Jag är peppad, gillar utmaningen, mkt teknik som ska sitta.
Antingen kommer jag att klara detta galant och bli bra på det, elr så blir det bara sådär lagomt bra och då blir det inte intressant längre. Jag hoppas på det första alternativet!

Imorgon ska vi dra dit och kolla på ett pass när eliten ska sparras. Kan ge lite inspiration att se folk som kan sin sak och vart man skulle komma om man la ned några timmar på träningen.
Ser fram emot det.

Nu ska jag dricka en jätte stor kopp Te och kramas med Ebbot.


One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0