Söndagen och några små måsten ..

Söndagen började sakta .. är det söndag? helt dagavill.
Drog till linda och co och blev utfodrad, följt av filmen Children of Men.
Jävlar vad drag det blev i den med deras hemmavideo anläggning, det small i filmen typ 2 minuter in och jag var utan att överdriva 1 meter ovanför soffan. Så, bra film och bra moderat apparater.

Imorgon blir det Kickboxning för hela slanten igen och jag ser fram emot det.
Vi har diskuterat hur vi ska göra angående medlemskap i klubben och så. Jag kommer nog att lös ett guldkort på ett annat gymställe och pyttsa in cash på KB stället också så jag får lite kampsport också.
Tror Linda hakar enbart på guldkortet vilket hon gör rätt i, eftersom hennes jobb gör det omöjligt att vara med på alla träningar. Jag får helt enkelt bååånda med nån fjortis som inte har nån vän på träningen. Det löser sig nog.

På onsdag får dom flesta pengar och jag är en av dem (kors i taket, tvi tvi tvi) och då ska jag och min wingkvinna på stan och gå lös. Hon skulle klippa sig på förmiddagen och vara klar runt ett, vilket jag är då vid den tiden med min frukost så det blir perfekt.
Ska bla köpa mig en sån här ......


En foundation från Make up store, tror den kallades "sport". Tyckte den kändes grymt behändig att andvända och man slipper få för mkt för lite och ojämnt. Tror på den där!

Behöver förnya underklädesförrådet och har länge sneglat på hanky panky trosorna så sådana skall jag ha några av. Men blir nog beställning eftersom jag inte sett nåt av dem i affärerna.



Sen såklart massa annat skit som jag behöver.


Imorgon ska jag kicka skiten ur träningen.

Over and Out

One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0