Snor attacken!

När jag kom hem från träningen igår så fick jag nysattacker i mängder och mer, från ingenstans.
Problemet fortsatte när jag skulle krypa ned i sängen men jag lyckades somna efter lite fokusering.
När jag vaknade imorse var åkomman kvar, det jag inte kan avgöra är om det är en allergi reaktion på nåt oidentifierat elr om det är rätt å slätt flunsan.
Var säkert 5 år sen jag hade flunsan, visst feber, ont i halsen och allt sånt tjaffs har jag fått äran att bära tidvis men det här med snor kändes helt nytt iom sin långa frånvaro.
Nåväl, nu jag snytit upp massa Lambi servetter och det känns en aningen bättre, men jag är nog rädd att jag drattat i flunsa träsket. Ska försöka hålla tanken på annat så kanske det försvinner.

Ska chaipa och ta mig ut i det gråa vädret skellefteå bjuder på idag och göra nåt.
Tänkte lite senare dra förbi hos Linda ikväll och brottas med hennes hundar.

One Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0