Kickboxning

Idag ringde jag till Skellefteå kickboxnings klubb och hörde mig för.
Jag ska dit imorgon på min första träning.
Blev otroligt peppad när jag hörde att dom nyss startat en nybörjar grupp för tjejer, så jag behöver inte känna mig malplacerad. Detta kan ju bli riktigt najs!
Känner att min kropp skriker efter boost och rörelse.
Imorgon kl 18 smäller det.
Jag hoppas verkligen att jag finner detta givande. Frågade också om hur mkt man kunde träna i veckan, och han sa att det finns pass så man ialf kan få in 3 i veckan.
Sen finns det gym i samma lokaler, men då måste man ha kort till det dock... Det ska jag kirra direkt om jag finner KB givande.
Återstår att se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0