Jag ser det regnar jag ser det regnar

Jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var ju ROLIGT tjoohooo!
Jo i skellefteå droppar det liptårar från himmlen och snön kamoflerar sig till grön/brun.
Jag är trött idag men har lovat mig själv att göra lite stuff idag. Tänkte igår att vad jag än kommer
fram till för ursäkt till mig själv att dra mig ur så gills den inte. Än så länge funkar det.
Nåt som jag verkligen måste göra och vill fast jag tror att jag inte vill när jag väl ska göra det är Kickboxning ikväll!
En sak som jag får kämpa oerhört med under denna utbrändhet är att jag i normala fall gör väldigt mkt och är aktiv och under mitt års utbrändhet har jag själv blivit medveten och lidande av mitt irriterande beteende att banga i sista minut.
Detta är inte ett lathets syndrom elr att jag skiter i saker, detta är ren stressångest som sätter in vid stora som små aktiviteter elr whatever. Grymt frustrerande.
Tänk att jag vinner en miljon och det enda jag behöver göra är att gå till affären och ta ut vinsten.
Jaoo, dom flesta skulle springa dit nakna med id-kortet, men jag skulle nog dra mig till det sista. (Extrem liknelse)

Efteråt så skulle jag ju skrika av glädje och vara tokigt underbart lycklig. Men det är just innan som det gör ont i hela kroppen, ont för att det tar emot och det känns inte bra.
Men när jag väl är igång så känner jag mig lite som bambi och sen övergår det till en hyffsad kopia av mitt gamla jag. Inte alls 100 men fungerande och jag mår hyffsat.
Jag är medveten om att jag måste pressa mig själv om jag ska återfå min totala form, men jag måste samtidigt hålla koll så jag inte går för fort fram för då får jag ett bakslag.

Keep on truckin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0