Det var som attan

Kors i taket, jag vaknade i ottan imorse och det var inte ens jobbigt att kliva upp.
Innan jag gick och la mig igår så ställde jag klockan på 10 så jag kommer upp lite tidigare än jag brukar, men det var ju skit samma för jag vaknade klarvaken vid halv åtta. Grymt skönt att bara vaknar sådär.
Kan tänka mig att det beror på mitt KB pass igår, helt underbart!
Ska blir ännu roligare att dra dit på torsdag med Linda, visst jag högg nån kid på träningen att sparras med och det funkade såklart, men det blir nog roligare att sparras med linda.

Kände mig dock inte helt klar på om detta var min grej igår. Den största orsaken till varför jag ville börja KB är ju att få en ordentlig workout 3 ggr i veckan med allsidig träning, både fys och kondition. Och sen i andra hand för att det är en kampsport vilket kan ge utdelning till ev utveckling och varför inte ett intresse ?!
Helt ärligt så trodde jag att det skulle vara jobbigare.
Visst, jag har inte tränat på 1,5 månad så jag tänkte jag skulle vara helt körd i muskelaturen, men jag klarade mig. Det jag trodde jag skulle vara sämst på var ju konditionen, men samtidigt när jag tänker på det så går jag ju minst en halvmil per dag med Ebba och promenader skall inte underskattas.
När jag hade Putte gick jag mer än en mil per dag, så jag har väl en grund kondis ialf.

Nåväl, jag ska ge det en chans till så kanske jag kör en termin, och känner Linda att hon vill fortsätta så hakar jag nog på.

Var förbi på ett annat gym igår där dom har boxersice, vilket jag alltid velat köra eftersom det är så tungt jobbigt fys-pass. Det är ingen boxning, men allt runtikring. Höga knän, massa benböj, ja allt som gör så att det tok bränner.
Deras gym såg även mkt Iksu-Look-A-Like, Dvs fräscht ut. Gym vill jag komma åt också.

Gymmet på KB stället var kanske inte så elit, men dom skulle tydligen fixa inom kort och jag är inte så kräsen, bara jag får tillgång till en benpress är jag nöjd när då tanken är att köra KB 3 ggr i veckan.

När jag kom till stället igår tyckte jag det verkade litet, typ 3 lokaler och en källare med omklädning och gym.
Och det är litet, men grejjen är ju att stället öppnade efter sommaren och då är det respekt hursom.

Jag ser väl vart jag hamnar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0