Klin helg!

Åkte till umeå i fredags och blev så jäkla feber sänkt att jag och Ebba fick sova över en natt, jag pallade inte köra bil. Ringde över Kaj och vi åt pizza och massa gott! Skönt med soffhäng.
På lördagen var jag back in skell och jag gick på fest med Linda och hennes kompisar, vilket var hur kul som helst. Jag dansade hela kvällen och trotts min starka inpuls att inte dra på fest var som bortblåst. Mer sånt!

Imorse kändes det som jag hade festat i en vecka dock, berodde nog mest på min svaga kropp innan intag av alkohol så he bju ja på, nu har det släppt ialf.

Har återgått till tradera mongo igen och hittat mer väskor och mer spets outfits..
Får se vad jag lyckas kamma hem

Nu ska jag kolla det okända med Ebbot i soffan och bli lite rädd, Evo gav upp och gick och la sig så jag ska försöka att inte skrämma upp mig allt för mycket.

One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0