Kirra biljetter!!

Jag och syrran måste ha biljetterna till juldagen i skellefteå, det gick inte att boka på ticnet idag så jag hoppas till gudarna att Evo redan hunnit boka 2 st. Kommer bli hur kul som helst tror jag eftersom jag aldrig satt  min fot på en sån tillställning i skellefteå, umeå har ju varit hemma basen.
Då får jag gå omkring och säga Hoj till dom jag träffar och lägga komentarer som "Sjuuuukt Skelleftää" !
Underbart!!

Kirrade hem sailor outfitten också, så nu saknas bara den lilla röda väskan till, hoppas på den.

Var och hälsade på Putin och Papa en sväng idag, lekte i snön med yrvädret och käkade ärtsoppa medans snön öste ned, snön är här, nu är det vinter!

Nu ska jag trycka i mig massa tårta så jag har nåt att ta av på Power ikväll !

One Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0