F som i fuckin fredag

Har mest tränat och stått i hela veckan. Lyckas färga håret nästan svart, tanken var mörkbrun.. blev typ så efter några tvättar.
Har haft mkt funderingar och mitt huvud har fått för mkt att tänka på.. men med hjälp av träning och bra sällskap så har jag klarat mig ur den svackan, for now.

Ebba är inte en tjockis längre, hon är fin fin i kroppen och hennes allergi utslag har varit borta ett tag nu, kom dock tilbaka för nån dag sen. Men det är inte så mkt, och jag tror att det är från hundgodiset jag köpte för några dagar sedan på ICA maxi.
Som vanligt läste jag ju ingridienserna, och det skulle inte vara spannmål i godiset, men jag borde ha lärt mig vid det här laget att allt som går att köpas för 30 kr och på ica inte är bra för Ebba. Hon är dyr i drift med sina speciella förmågor, köp det dyraste direkt... och det gör jag gladerligen till min älskling!

Hursom, kom nyss in från vår morgonpromme, jag ska pimpla en god kopp te med honung och en macka på det.
Har lovat bort mig på elit promenad med Linda och SötrövLabbarna efter lunch.
Den 7 månaders valpen Alice är peppad på livet och behöver stimuleras en sväng med hjälp att Ebba och en powerwalk. Vi ställer gärna upp, blir hur skönt som helst i kylan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0