Ebbot the thief

Tidigare i veckan så lämnade jag hemmet för ett gympass.
Ebba blev hemma ensam och jag hade min väska med dragkedja på soffan.
I väskan låg Ebbas kanske bästa godis i hela världen, hon kan dansa linedance för att få smälla i sig detta.
"Schamackos" (Ev stavfel), men så heter dom och Ebba har av 2/3 gånger brytit sig in, lirkat sin lilla nos in och klättrat berg för att komma åt dom när jag haft dom i närheten av henne.

När jag kommer hem från träningen så var min väska som är väldigt svår att öppna även för en människa öppen och Schmackosarna var slut.
Ebba var som vanligt glad som en strut när jag kommer hem så hon sprang omkring och visade sin glädje.
Jag frågar henne, med Schmackos papperet i handen som en riktig mami, -Ebba, vad är det här?
Hon går skamset till sin kudde och lägger sig ned med en skämmig blick.

Jag biter mig i läppen så att mitt skratt inte kommer fram, jag dooog av stolthet i mitt hjärta igentligen när jag såg vad som hänt i soffan.. Men jag kunde ju inte direkt bli glad som första reaktion.
Och eftersom jag är allt annat än korrekt så gick det bara några sekunder efter hon lagt sig på kudden som jag satte mig på golvet och ropade med skratt i rösten på EBBOT, hon kom rusande och vi hade kramkalas.
Jag är stolt och glad över min dog!

Ebbot the thief



Hann inte fotoshoppa hennes godismage ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0