Wow.

När jag legat sjuk i umeå dom senaste dagarna så har det varit väldigt tråkigt.
Inte så mycket mer att göra än att ligga still.
Jonas tyckte jag borde börja spela wow. Det är då ett dataspel där man är en gubbe och springer omkring och gör quest och dödar drakar. Detta spel har Jonas försökt dra in mig i i flera år och jag har aldrig känt nån dragning.
När jag var som mest sjuk och knappt kunde stå så satte Jonas mig vid datorn där han då hade skapat en gubbe åt mig och sa åt mig hur jag skulle springa i spelet och vad jag skulle göra.
Ja, jag gav det ett kort försök och jag vet inte asså, det blev inga fyrverkerier. 
Men jag ska inte dömma ut nåt bara för att jag inte gillar det skarpt. Det måste ju finnas en orsak till varför flera miljoner människor spelar detta spel.
 
Fick en video skickad till mig idag och när jag såg den så blir man ju som sugen......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hella

HAHA! WOW är kung. Fast jag spelar inte längre. Önskar jag gjorde det ibland men nä nu tror jag det är för sent för mig.

2012-09-10 @ 21:09:44
URL: http://lifeofhella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0