Sjukstugan.

För drygt en vecka sedan landade jag i umeå och kände att gud så roligt detta ska bli.
Jag ska träffa folk och bara hänga och inte tänka på allt jag måste göra hela tiden.
Morgon efter jag anlände så vaknade jag med typ förkylningen from hell.
Visst det var väl lite väntat då jag känt mig stressad och kass i kroppen i typ en månad.
3 dagar gick av sängliggande och soffliggande. Korta kisspromenader med Ebba, det var typ dom aktiviteterna som fyllde mitt schema.
Dag 4 kände jag mig lite bättre och gjort lite mer än vad jag hade gjort dom senaste 3 dagarna. Hälsade på ute hos Josefin och hänga hos medionin.
På söndag morgon vaknade jag av att jag inte kunde få upp mina ögon. Det var torkat var som hade klistrat sig fast i mina ögonfransar. Jag fick gå till toaletten och skölja med vatten för att få upp ögonen.
Detta har fortsatt till idag och jag räknar nog med några dagar till.
Tror dock att jag borde vara up and running innan veckans slut bara för att jag måste.
Idag kom mensvärken som ett brev på posten. 
Imorgon börjar jag kanske tappa håret.
Ingenting är omöjligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0