Rasta hundar och bli matad.

Idag har jag varit duktig.
Varit på skolan och tok jobbat i 3 timmar och det var bra driv i inlärandet.
Sen på hemvägen så kände jag att Ebba skulle behöva en rask promme likväl jag då jag inte är riktigt redo för gymmet än efter denna hemska virus tid. Starta lugnt liksom.
Svängde förbi Patrik och plockade upp hans hundar så dom också fick motion och stimulans då Patrik just nu är oförmögen att igentligen ta promenader då hans fot är ledsen.
 
 
 
 
När jag kom tillbaka till Patrik så blev jag matad med kött och Trocadero. Väldigt gott må jag säga.
Nu när jag varit såhär galet sjuk senaste 3 veckorna så har jag även tappat förmågan att äta så jag försökte trycka i mig så gott jag kunde. 
Känner mig friskare idag och det beror nog på att jag fått sova ordentligt dom senaste 2 dygnen.
Jag har igentligen inte sovit ordentligt på en månad.. kanske mer. 
Snart är jag på rätt köl igen.
 
 
 
 
 
 
 
Go och glad kexchoklad.
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0