Migrän Rockie.

Igårkväll åkte jag till akuten för jag kunde inte härda ut smärtan i mitt öga/skalle.
Det visade sig att jag hade åkt på migrän.
Fick utskrivet medicin och sen blev det raka spåret till sängs.
Natten går att förklara som ett rent trauma.
Jag trodde att jag skulle dö. Jag spydde, panikade och då blev det självklart värre.
När jag väl somnade för att sen vakna på morgonen så var det första jag tänkte att fan jag orkar inte vakna med detta ont igen. Jag vill sova för alltid.
Trauma.
Men det hade försvunnit och jag kunde fortsätta mitt liv med helt nytt perspektiv.
 
Här ligger jag med min migrän
 
 
 
 
 
Man blir rätt uttömd av detta migrän häng så jag tänkte att det enda jag ska göra idag är att chilla.
Men nu är det så att Jonas fyller år idag så jag slöt upp på Ullas och fika med födelsedagsbarnet och Vikor med familj. Det var jätte trevligt.
 
 
 
 
Lite senare drog vi på iksu där jag valde att bara träna lite lugnt då jag kände att kroppen var lite tärd men jag ville ändå. Sprang och körde lite styrke.
Grabbarna körde all in 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0