Kreativ kicka.

Idag pressade jag mig själv lite och rörde mig lite utanför lägenheten för lite frisk luft och stimulans.
Drog förbi godishuset och köpte snus och present till Josefin och åkte ut i skogen för lite häng.
Snackade lite skit och blev bjuden på en jätte god marängtårta med chokladmaräng hallon mynta och grädde.
Ett riktigt mästerverk som jag ska låta mig inspireras av nästa gång jag gör en maräng tårta.
 
Senare fick jag privilegiet att kika in i Josefins hemma-gym.
Måste säga att här känner man då inte doften av nån tränings skygg dam.
Allt går om man bara har vilja och en droppe kreativitet.
 
 
 
 
 
Sen efter det besöket drog jag vidare till Herr Medioni där även Krossen befann sig.
Hade varit så så så kul att haka på kvällen med dom men fan jag är ju inte riktigt kry än.
Vuxenpoäng.
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0