Evil Eye.

Det känns som ett evigt tjat om min hälsa just nu men det är faktiskt det som styr vad jag har att säga.
Kände mig rå snärtig igår så jag drog och tränade.
Sprang 20 minuter och tränade styrde i 20.
Glad och piggare än på veckor drog jag från gymmet och käkade mat för att sen plugga matte.
Jag gillar den där kombon, träna och plugga. Dom går så bra ihop och gärna efter varann.
Ialf så vaknade jag imorse av att det onda ögat var tillbaka. 
En otrolig smärta som vibrerar bakom ögonlocket. Andvänder ögondroppar mot allergi som har funkat hittills men nu vet jag inte om det gör så stor skillnad.
Eller kan det vara så att jag tog i för mycket igår på gymmet.
Hursom så ska jag försöka kämpa mig igenom denna vecka med plugg och om det går.. en smula träning.
 
Nu kaffe.
 
 
 
Jag igår.
 
 
 
 
/Älska Nike
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0