Daniel Norgren pepp.

 
 
 
 
Inatt sov jag sådär dåligt igen så det blev ett sent uppvaknande.
Jag och Ebba åkte på lite äventyr för att vakna upp och sen när Jonte kom med så drog vi på iksu och fixade ett nytt kort åt mig. Nu kan jag äntligen träna när jag är här.
Hittade några söta sockar som jag verkligen behöver. Varför försvinner det alltid sockar?! Vart gömmer dom sig?
 
Har avnjutit en fett god kött middag och ligger nu och kollar på en Pink Floyd dokumentär.
Hoppas att Lyxan kommer förbi så han kan hjälpa mig med matten en sväng.
 
 
Jo just det.
Igår när jag kom hit så säger Jonas åt mig att Daniel Norgren ska spela på scarren ihelgen och när jag får höra det så blev jag helt till mig och typ hoppade upp och ner.
Skriver lite om min pepp på instagram med bifogad bild och får sedan responsen att han ska spela först i dec INTE imorgon. Hahah.. grundlurad.
Jag hade redan bestämt mig att jag  måste ställa mig och köa kl 19 så jag helt säkert kommer in på stället..
Men det får bli i december istället då.
 
Det här är Daniel ...
 
 
 
 
 
 
 
Daniel Norgren – Mean Old Devil Got On
 
 
Såhär såg jag ut när jag var som mest peppad igår
 
 
 
 
 
 
/Grundlurad
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0