Björkpollen of the dead.

Idag har jag varit en duktig matematik aspirant och pluggat med allas vår Lyxan.
Han är duktig på matte och jag behöver verkligen all hjälp jag kan få så jag blir klar med detta.
Det är ingen igentlig stress angående matten men jag vill bli klar med den så det är överstökat.
 
Efter det drog jag tillbaka till city och fick mig en rejäl köttbit till middag och kaffe på det. 
Perfekt.
 
Mina ögon började krångla igår igen.
Det känns som att jag har blåmärken bakom och åvanpå dem och det är ytterst störande och jobbigt.
Min första tanke var att det är en fortsättning på detta 3 veckors virus jag haft men då kom jag på att jag fick ju såhär förra helgen jag var här och helgen innan det även.
Och då andvände jag ögondroppar emot allergi och då försvann det direkt.
Så det är bara att konstatera att det är nå jävulskt med pollen i umeå just nu.
 
Tanken ikväll är att dra ut och träffa upp lite folk och det kommer jag nog att göra fastän jag har detta jobbiga i ögonen. Man måste kämpa för hälsan kort och gott.
 
 
 
 
/Redeyes
 
 
 
 
One Love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0