Run sukka run!

Idag har jag inte gjort mycket.
Det som är värt att berätta är att jag har fått tillbaka lite krafter så nu ikväll när jag sprang så tog jag intervallerna tusen gånger bättre än vad jag gjort senaste veckan.
Den där sabla astman sätter tjäppar i hjulet mer än vad jag förstår.
Har pumpat inhalatorn stup i ett i några dagar så nu verkar det vara på rätt spår.
Så, spring turen ikväll var super skön och kändes väldigt givande.
Vi drog på ett eljuspår lite utanför byn istället för den vanliga rundan.
Ebba hakade på och sprang lika mycket och till och med kanske mer än vad vi gjorde.
Hon var sjukt nöjd efter. Kul att se.
Nu ska min snärtiga kropp knoppa.

One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0