Metaltown!

För 5 år sen var jag på metaltown sist.
Nu är det fan dags igen.
Vill gärna gå båda dagarna men det blir nog bara en.
Och då har jag bestämt att det blir på fredag för då spelar System, At the gates och Soilwork plus många fler som jag vill se.
Tråkigt att missa korn på lördagen men jag tror inte jag missar sååå mycket dock.
Men jag hade gärna sett dom.  Plus många fler band på lördagen.
Nåväl, blir skitkul att köra skiten ur fredagen.
Det ultimata hade varit att ta v4an till göteborg för då blir sovplatsen given.
Har fixat 2 solmadrasser som nu ligger i lådan i bilen så det blir lätt att bädda då man vill sova över.
Men för både bilen och våran skull så hugger vi flygplanet istället.
Pepp på Metaltown.










One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0