Hon är less.

Ebba har antytt att hon har ett tråkigt liv numera.
När hon vaknar så suckar hon och viftar lite lätt på svansen när jag nämner mat.
När hon har ätit och varit ute på morgonen så tittar hon på mig med tunga ögonlock och jag hör hur hon tänker..
-Ptja, lika bra att gå och sova en sväng då för det händer ju ändå ingenting.

Igår när hon var ute på gräsmattan så observerade jag henne på håll när hon var i närheten av hyresvärden.
Hon tar som inte kontakt men hon vill som ändå vara med.
Typ sitter 3 meter ifrån och ser nöjd ut. Inte att hon är orolig utan mer att hon kör stropp stilen.
Jag vet att du finns men jag skiter i det, är min analys på henne.
Men Ebba är en glad hund så detta är inte nåt som är hon.
Jag tror helt 100 på att hon är så jävla uttråkad.
Igår när vi skulle dra på idrottsplatsen och lämna lite loppis grejjer till idrottsföreningen så tjöt hon till av glädje när jag nämde bilen. Livet på landet har sina mörka sidor.
Hon är less.










One Love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0