Den gamla nya.

Åkte till Umeå för 3 dagar sen.
Min plan var att vara i Umeå typ fredag kväll och sen åka hem igen men så blev det inte.
Skulle vilja säga att jag har badat i vin och ätit massa gott men det har jag inte heller.
Det jag har gjort är att jag har vilat min stackars arma kropp som inte orkar köra bil till Piteå.
Vet inte vad det beror på men jag har försökt ta det med ro och vilat.
Jag har plundrat en soptipp och smakar motorhead vin i allafall, det får bli minnet från denna valborg.
Ibland är jag 20 år och ibland är jag 80 år, oklart om varför jag behöver balansera detta men det viktiga är att glappet blivit mindre.
Förstå när jag var 10 år och 120 år, det var ingen lätt match.
Ser fram emot när jag är 25 och 50 år... får lite mer gemensamt kanske.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0