Dagens arbetspass.

Dagens arbete har varit skrap.
Andvände guld maskinen som jag fått låna som gör att den där jävulsfärgen som sitter som lim åker bort hur lätt som helst.
Av fyra väggar så är 2 jobbiga och jag har snart gjort dom klara..
Dom andra 2 ska jag bara borsta av.
Hade gjort med idag om det inte var så att min guld maskin tog slut och behöver nytt munstycke.
Kanske ordnar det inom kort så skiten blir klar iveckan.





Måste visa lite bilder från Saab hjärtat också.
Hon är så fin min lilla bulle.
Verkstad nästa vecka och sen besiktning.
Blir en bra sommar det här!





Har tapetserat luckorna med waxduk.
Den randiga är sittdynan.



Hatthyllan.



Högtalarskyddet.




Flower Power!





One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0